wtorek, 10 sierpnia 2010

Jeden moment

Mam mętlik w głowie . Raz chce być dzieckiem , raz dorosłą . Wszystko się jak zwykle sypie . Czy ja kiedyś będę normalna ? Znów uczucie wypalenia i chęć leżenia w łóżku cały dzień . Moje nastroje to istna karuzela od płaczu po wesołkowatość . Może powinnam pójść do psychiatry ? Podobno nie mam depresji tylko jakieś zaburzenia osobowości . Nie ma zamiaru chodzić na terapię - strata czasu i pieniędzy .
Tak bardzo chciałabym żyć , a świat robi wszystko żeby tylko pokrzyżować mi plany . Teraz trzecia klasa nie mogę zawalić . Co ja mam zrobić?
Moje myśli to istny kłębek czarnych myśli i złych wspomnień . A gdzie podziały się te szczęśliwe ??
Szczęście chyba nie jest mi pisane . Jeden dzień , jedna chwila , jedna czynność - odmieniły mnie i moje życie na zawsze .


6 komentarzy:

  1. może nie od razu psychiatra, ale wizyta u psychologa mogłaby być przydatna. może warto dać sobie pomóc. wiem, że łatwo tak mówić... ale jak długo można męczyć się ze sobą?
    też to znam. uczucie wypalenia, pustki, wewnętrznego chłodu. i te nastroje - od śmiechu po płacz. co za błazenada losu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chodzę do psychologa na terapie rodzinną , ale nie będę się zwierzać przy rodzicach . Poza tym pomoc sobie uzależniłam od tego ile będę ważyć , więc może za miesiąc się wybiorę na indywidualną .

    OdpowiedzUsuń
  3. Może musisz to jeszcze przeczekać? [przez-bol-do-piekna.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm kochana ja też chce być dzieckiem! Mam dopiero 16 lat, ale już chce wrócić do dzieciństwa kiedy miałam 5,6 lat. Szkoda, że nie ma maszynny do cofania sie w czasie, wiele bym zmeinila. I nie pozwoliłabym "małej Kasi" iść do gupiego lekarza, ktory zapisal mi te cholerne sterydy po których sie spasłam jak świnia.
    kasia
    powodzenia;**

    www.idealdoll.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, czy to potrzebne. Musisz sama podjąć decyzję. To może Cię zniszczyć, to może postawić Cię na nogi.

    Jestem ciekawa, czy to było tak straszne zdarzenie, jakie sobie teraz wyobrażam.

    OdpowiedzUsuń
  6. To zdarzenie nie powinno niczego zmienić , a zmieniło wiele .

    OdpowiedzUsuń